18 March 2011

酥皮蛋撻




之前samweiDa Da都整酥皮蛋撻, 睇到我流晒口水!! 我唔識整...走去超級市場買塊鬼佬酥皮, 諗住頂住先, 當然錯晒啦!
尋日朋友話一齊整, 我緊係仆住去啦!!









D相係咪好似好pro咁呢?
其實我哋2個儍婆, 又無磅, 又無量杯, 得隻100g嘅量匙, 乜都靠估...

不過我覺得都成功架!



有一層層架!!!



不過我要問問題呀!!! 唔知點解好似唔夠蛋撻味咁!!!
我哋淨係用豬油, 無溝牛油, 係咪唔啱呢????? 以前整開嗰食譜有用custard powder, 呢個又唔駛落... 我就賴德國d蛋無味!! 定係無溝牛油同無落custard powder呢?

No comments:

Post a Comment