24 March 2011

AriZona 綠茶





講開"童年回憶", 就一定要講埋呢隻Arizona綠茶!
AriZona早過道地幾年推出一系列茶! 我諗我第一次飲係去美國玩嘅時候, 因為佢唔似維他檸檬茶咁甜, 一飲就愛上咗!



到去多倫多, 中學學校附近嘅mall有得買, 而每日break或者走堂都會去mall度hea, 所以成日都會買嚟飲! 我自己住嘅, 屋企廚房永遠只有4樣嘢: 可樂, 金寶雜菜湯, 粟米湯同呢隻綠茶!!! 呢4樣嘢陪住我過咗好多年耶!! 3寶依然係我屋企, 只係無咗金寶雜菜湯.... 以前可以如果無出街食飯, 淨係飲可樂, 嘢都唔食架! 連外賣都懶叫,罐頭湯都嫌麻煩.... 邊會諗到依家會自己燒燒鵝!
已經唔記得當年賣幾錢, 香港city super就好似$37咁上下, 慕尼黑之前淨係喺英文戲院同幾間舖頭揾到,賣€3.5.. 上年突然超市都有, 仲只係€1.99 我依家又成日買嚟飲, 一飲就掛住多倫多...
我諗每個人都會有d嘢會令到諗起以前d人/事.... 我最最最多開心嘅回憶暫時仲係多倫多, 所以好多嘢都會好易令我聯想起以前d生活有幾癲同開心! 讀書真係好....



出門幾天... 下星期再見!

No comments:

Post a Comment