7 March 2011

橙皮朱古力




我唔食橙但超愛任何橙味嘢, May姨呢個橙皮朱古力, 一睇就流晒口水!

我唔敢+唔識用刀, 開橙皮呢個環節好傷腦筋!!



跟住食譜出3次水, 一路煮... 好香橙味呀!



但我無浸過夜, 只係用糖水滾30分鐘, 浸住攤凍, 大約一個鐘, 已經夠甜!



May姨話可以用微波爐叮乾, 我無微波爐, 於是開恆radiator ... 15分鐘到就乾晒啦!



之後用呢隻朱古力....



是日零度, 用天然雪櫃好快就乾晒!!!




食得!



唔駛5分鐘就無晒lu....
好味! 但橙味唔夠, 我諗下次唔駛出3次水咁多??!!

多謝May姨!!!

No comments:

Post a Comment