28 February 2011

無聊事




自從試過叫朋友仔去supermarket幫我買雞翼, 佢買咗成隻雞! 買椰菜又買咗白蘿蔔! 我懷疑佢喺唔想幫我而故意嘅, 所以我唔會就咁放過佢! 依家我會寫底exact wording 或者影埋相, 近來都無再買錯!
上星期我又懶落街, 叫朋友仔幫我買意粉! 影埋相比佢....



無可能有問題啦掛...
點知.................



佢買晒全部佢見到嘅意粉返嚟, 就係無我要嗰隻!
佢堅持話無我要嗰隻, 但第二日我去又見到喎!


喺samwei度見到平靚正法國走地雞, 平時我都係買法國走地粟米雞, 但唔係€2囉!!



都係有2字, 但係2X囉! 最平都€19.92!!!
我通常買€19嗰d... 未到2字好似無咁貴!



喺真係好味d架! 德國d雞無味架! 就算去雞檔買新鮮走地雞,都要€10以上, 但無味嘅!





星期六散步時見到佢孤零零坐係度.... 天寒地凍, 好慘!



幾個鍾之後佢仲係度, 咁我就諗住如果隔多一陣再去都無人認領,我就拯救佢返屋企! 之後再返去睇佢已經唔見咗, 希望喺佢主人帶咗佢返屋企啦!
呢度d人好鍾意將唔要嘅嘢放喺街等人執, 如果係環保當然無問題! 但好多係因為懶, 唔想去指定地方掉電器呀、衫呀... 等等。
最衰嘅係我樓下, 上年夏天, 佢嗰幾歲嘅女養咗一隻賓尼兔, 唔知點解日日抱住隻兔仔坐喺馬路邊, 每次見到我都擔心! 擔心嗰小朋友又擔心隻兔仔! 有日終於佢呀媽拍門, 問有無見到隻兔仔... 一星期後佢哋放棄搜索, 之後就將個籠, 無清潔過, 連埋入面d屎屎尿尿、食淨嘅糧, 大熱天時, 垃圾袋都無個, 就咁放係街度! 我發覺呢度其實都好多同胞行為囉!!!

No comments:

Post a Comment