25 February 2011

羅馬o巴塞隆納o啤酒o郵輪


係咪覺得呢4樣嘢無關係呢?
朋友仔對啤酒嘅熱誠真係令我配服! 要知道佢已經過咗為飲醉嘅階段, 佢係真係研究啤酒, 就好似其他人研究紅酒一樣, 亦都完全改變咗我對啤酒嘅睇法! 發現原來有好多beer experts, 睇佢哋嘅書 / 節目, 令我大開眼界! 亦知道其實除咗德國人自己, 其他人,包括我都覺得佢哋嘅啤酒喺浪得虛名! 只係超gassy嘅piss! 呢d啤酒, 只係啱好熱坐係大排檔飲! 飲到一肚氣為咗burp嗰快感! 好啤酒原來係一d都唔gassy架! 靚啤酒大部份來自比利時同捷克! 而佢哋嘅啤酒同紅酒一樣, 酒精成分可以去到十幾percent! 而價錢都可以去到€2X一枝!
我講到離晒題添! 揾日寫吓啤酒先!
之前提過喺羅馬Ma Che Siete Venuti A Fa' , 今年10週年紀念!
佢哋會喺6月11-14號搞個cruise party慶祝! 由羅馬附近港口Civitavecchia 出發去巴塞隆納,喺巴塞隆納狂歡完再返Civitavecchia ! 有來自世界各地有名嘅beer experts同breweries, 4日24小時不停parties, tasting兼有堂上!!! 啤酒迷真係不容錯過! 朋友仔當然亦已經比晒錢霸定位啦! 有興趣嘅可以報名! 價錢已包晒所有嘢, 最重要喺all you can drink of craft beers! 正如嗰網頁話: " a ship where the beer will come out even from the walls!"
呢嗰trip勁得滯! 有一秒我為咗想報導比大家知而去, 但為咗朋友仔可以盡慶唔駛照顧我, 加上朋友仔話我唔夠'committed' !! 又望吓個價錢, 要再加來回羅馬機票加上船前後酒店錢... , 我唔去lu! 要買定個平安鐘, 做一星期孤獨老人! 朋友仔叫我自己去個trip... 孤零零去邊喎!

No comments:

Post a Comment