18 February 2011

羅馬o東京




所有去意大利嘅登機閘口都喺Gate G, 一去到, 無論去Milan定Florence定羅馬.... 等緊上機嘅, 全部都係日本人! 我搭嗰班機, 我數過... 唔夠20個鬼鬼! 有鬼鬼講笑問空姐係咪去Tokyo ....
去到任何一個境點, 都會不斷聽到超高音"Sugoi Ne!" 同埋見到無數嘅架妹係度'V' ..



除咗架妹... 周圍仲有好多櫻花...



天氣夠暖, 已經開晒啦!



要避開d人頭... 所有相唯有向高發展...



我屋企樓下嗰幾棵仲係冬眠緊, 睇嚟有排都唔會開!!



除咗櫻花仲好多橙樹, 令我諗起西班牙我超愛的Sevilla!




同胞自由行睇嚟仲未攻佔羅馬, 但喺Piazza Vittorio Emanuele ll 就成條街都係同胞開嘅批發舖,同深水埗一模一樣, 賣衫賣鞋賣手袋, 有d仲寫住made in Italy! 最衰我只係好快咁路過無影相!

No comments:

Post a Comment