17 February 2011

突然羅馬





上星期五11號朝早7點幾, 突然被超大聲嘅歌劇聲嘈醒, 平時無11點都唔會郁嘅我燥到癲咗, 眼都未開衝出廳想殺人!點知一開門講到"what the ..", 嗰the字都未講完, 朋友仔就講: " Miss , u have 30 minutes to pack your bag and u are going to Rome for Valentine's day! " 我: "huh?" 朋友仔隊咗張紙比我睇 : " u have 29 minutes left!!" 原來係機票! 即刻返房執行李, 於是就係好眼瞓 + 我根本唔記得情人節嘅情況下, 無端端去咗羅馬啦!



原來佢上年11月已經book呢個trip, 部blackbird fly亦係買比我去羅馬玩架! 因為部相機只寄英國, 如果叫呀老爺寄比我哋, 佢一定會拆開睇架!所以一定要2月前返英國一轉囉!

No comments:

Post a Comment