5 September 2013

Bergen雜相 ○ 挪威






日日天黑,
無乜點影相。




Tourist information後面呢個位,
好黄竹坑,
感覺來的,
難解釋。

呢排Bryggen係世界遺產,
其實九龍城寨如果仲係度,
都應該會係世界遺產?!



回程又7個鐘火車,
又去揾龍飛,
圓形嘅係咩呢?
買咗king crab...

望住風景慢慢歎!

好彩頭3個鐘,
全卡得我哋2個。
無人睇到我食蟹咁樣衰嘛!
我發現D大陸人,
唔知點解一定有個橙喺袋?!
任何地方我都見人搣橙!
火車更當然常見,
但今次呢位女子,
佢係度開沙田柚囉!
Bergen都比佢買到沙田柚囉!!!
我企係pantry 望咗佢好耐,
有晒刀㗎喎!


好有mood !

25 comments:

  1. 我呢邊未見過咁滋陰o既大陸人.

    ReplyDelete
  2. 中秋就到, 係時候食下, 應下節 ^o^

    ReplyDelete
  3. 哈哈哈,笑C我啦!!真係好有雅興地開沙田柚,莫非她遠道從老家帶出來???
    挪威生活很貴吧?Luca爸好多年前在挪威工作過,他說生活好悶,去過一次就夠

    ReplyDelete
  4. 咁多水果唔攞,攞又大又重沙田柚?佢又無留起柚皮,攞回家做菜呀?

    ReplyDelete
  5. 佢地會帶定架撐出門,隨地批生果,遊牧民族

    ReplyDelete
  6. 勁囉 ! 沙田柚 !
    不過佢都幾好丫, 有用膠袋 ~

    其實我幾鍾意 Bergen

    ReplyDelete
  7. 沙田柚?挪威有得買?

    ReplyDelete
  8. 沙回柚可以keep好耐,可能佢係袓國帶來....

    ReplyDelete
  9. 我諗係家鄉帶出來的吧

    ReplyDelete
  10. 你講開都又係成日有橙皮!

    ReplyDelete
  11. 喂喂 ! 搞乜停晒工呀 ?!
    話樣野你知, 我今個月真係去歐洲, 仲要係北歐呀 ~~~
    你又會身在那裡呢 !?

    ReplyDelete
  12. 2014 Happy New Year!

    ReplyDelete
  13. 新年快樂!^_^ ﹏。﹒‧° * **☆

    ReplyDelete
  14. 恭喜新春大吉!事事如意!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 角、角、角,有人嗎?

      Delete
    2. Helloooooooooooooo ! I am here ! haha...

      thanks for knocking! i will update ga la! how are u a?

      Delete
  15. Pandos你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富資訊的生活分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結豐富不同的好玩好食資訊!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    ReplyDelete
  16. Pandos,終於update喇?
    我都去過seville一次,8月,熱c,仲中暑!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes... finally updated my blog... wahahaha!

      Delete
    2. 點解被迫嘅? 幾時轉地方?

      Delete