21 May 2014

定下來了!


為期一年半嘅“流浪”終於喺上2星期結束了! 


突然搬咗去西班牙!!!! 哈! 真係“突然”㗎! 
因為慕尼黑女友人結婚+生仔,
我當然飛返去賀佢啦!(原本我喺巴黎嘆緊耶!)

咁既然喺慕尼黑,朋友仔就返公司social吓,
點知公司好認真,安排十幾個會比佢開(好可憐耶!);
仲send咗新合作的西班牙team由Sevilla去慕尼黑跟佢“學習”喎! 
最搞笑係西班牙team一行8個人,但得2個識少少英文, 
咁點學習呀大佬?!!

10 年我哋喺西班牙“流浪”過幾個月,住過Sevilla三星期。
西班牙team來自Sevilla ,
朋友仔就話佢哋知佢好鍾意Sevilla(係真的!);
2日後西班牙team呀頭竟然提議朋友仔搬去Sevilla, 
朋友仔好興奮地問我好唔好,我又邊有得say no 呢?!

天啊!!!Sevilla係好靚...
但夏天呀依家!!
上次流浪西班牙時,又係夏天,四十幾度呀大佬! 
一日中暑暈幾次呀!!!


anyway... 所以上2星期我哋就搬咗過嚟嘞!!
日日36+耶!!!


Metropol Parasol 

又叫Las Setas de la Encarnación , 即係Incarnación's mushrooms;
同個城市完全merge唔到,好突兀!
世界最大木建築。


21 comments:

  1. 搵個有冷氣既地方收埋自己啦...
    今次會係西班牙長住?


    珮夫人

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已經日日開恆冷氣,太陽落山先出動。 :p
      暫定住一年

      Delete
  2. 周圍咁多靚人靚景美食,熱都抵啦Y(^_^)Y

    ReplyDelete
  3. 定下來,咁多d update個blog喇!

    ReplyDelete
  4. 你終於浦頭啦!西班牙真係好熱,依家都仲未係最熱喎,你七八月點搞呀?
    我記得做學生時夏天去西班牙,住埋D勁平民宿,無冷氣,日子真係好難過,飲多D水啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7、8月原本諗住去北歐避暑,但公司唔放人,我諗我唔會出街,唉!

      Delete
  5. 四十幾度真係好難頂噃。得閒就寫多啲blog啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 安定咗好得閒,會寫返blog... 你好嗎?

      Delete
  6. Drink cafe con hielo, heehee.. I love it !
    你屋企有冷氣呀?
    我之前去Seville酒店冇冷氣,40度真係想c

    ReplyDelete
  7. 好耐無見喎, 四十幾度, 飲多D水, 小心中暑

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你好呀!:D

      仲未係真正夏天,未有40度,但36度已經好難頂!

      Delete
  8. 等你等到就尼變長頸鹿啦!

    ReplyDelete
  9. 搬左去西班牙, 陽光與海灘耶, 仲有靚海鮮食, 恨c人咩! 不過, 天氣巧熱, 係"立痴痴"個隻, 難頂啲啊.

    ReplyDelete
  10. Hi,妳好ma?好耐冇見啦,記得多D update個blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helloooooooooooo !!! yeaa.... long time no see la... i am back here, haha!

      Delete
  11. 轉個頭, 你又搬左去西班牙, 真好 !

    ReplyDelete