3 May 2013

圖書館 ○ St. Gallen






呀奥地利王子講靚靚圖書館
令我想起我都去過一個Harry potter feel嘅圖書館。
諗極都諗唔起係邊?!
好彩王子冰雪聰明!
一講就知係St. Gallen嘅Abbey library !


回到2011年6月,
我同女友人去咗瑞士玩,
有日去St. Gallen食lunch,
見到Abbey of Saint Gall... 
好靚!
教堂嘅人叫我哋一定要去睇吓個圖書館!

入圖書館前要將袋、電話及相機放入locker,
再有人望吓你有無相機/電話,
好嚴㗎!

我當日帶咗2部相機,
但淨係記得放一部入locker,
另一部原來係褸內袋!
嗰日得我同女友人,
同一個坐係度等guided tour嘅呀叔!
我無預期個圖書館會靚成咁!
嘩嘩聲呀!
女友人話好想影相,
我話我有相機呀!
但唔準影嘛!
女友人話唔緊要啦!
於是佢攞咗我部相機,
影咗幾張相...
又要影又要驚,
5張相4張矇嘅!!
後來都有D遊客想偷影,
但原來坐係度個呀叔係卧底!!
一見影相就起身話!!
其實我哋就係企正喺佢後面影!
不過可能我部相機shutter
完全無聲,
先無被發現咋!

※教堂同圖書館都係世界遺產
圖書館只有德語guided tour

No comments:

Post a Comment