1 May 2013

小河內 ○ SAPA ○ 布拉格






喺布拉格,
無論遊客或定居,

出奇地少大陸人。但就好多好多好多好多越南人!


之前講過...
越南人多,
但街上/網上都揾唔到亞洲舖,
淨係得一間日本超市同越南社區SAPA 。

SAPA係連本地布拉格人都好少人知嘅社區!
咁神秘,
當然要去視察吓!

搭地鐵紅色線去Kačerov 站,再轉113號巴士。
無端端一個巴士站企滿淨係亞洲樣人,唔會錯!
原本唔知邊個站落,
但唔怕, 成車都係去同一個地方,!
原來係總站!
都幾遠,
一出地鐵站同埋巴士途經嘅屋都好明顯係窮D!
心裡查實有少少怕!

一落車....
眼見只有旅遊公司、中式按摩、賭場+妓院樣舖頭,
加D樣子很兇的人,
似港產片拍果欄,
入咗去出唔返嚟咁!
真心淆底,想走!



但明明鬼佬blog話係market,
又話有嘢食,
唯有穿過D巷仔,再8吓!


哦!!!!

原來巴士站行入去係後門!

正門入就見到一個幾大嘅市場;

玩具、家具、手袋到衫……


乜都有嘅批發市場,但送比你都唔會要!!!


再穿過個批發市場 ,
就見到成條街都係賣食材!!


突然一間韓國舖!!


都幾齊全,除咗醬料,

電飯煲同化妝品都有 。

越南人開嘅,因為佢睇緊越南劇!!



呢檔賣游水魚!
游水鯇魚都有...

我一心嚟食嘢,乜都無買!

當然唔會幫襯D擺明呃鬼佬㗎啦!

望咗幾間細舖,
見D越南貨車司機大哥都入呢間..... 一定無錯!
怕走寶,
8吓D大哥叫咩嘢食,
每人都係同一碗牛河,
原來只賣pho!
有4種,淨係識雞或牛,
唔知另外2種係乜?!

我未去過越南,
一直認為最好味嘅pho喺多倫多!


直至食到呢碗.....

個湯底好清但好濃味,
完全無味精,
好味到我食咗2碗!

見大家都落好多醋蒜片,我又跟!

簡單就是最好!


臨走仲見到櫻花樹林!


好滿足!!!

但依然認為只可以日光日白去,
硬係覺得唔安全!!


香港依家邊間好食呢?
我以前淨係識去總统戲院後面條街,
不過一定無咗lu ...

No comments:

Post a Comment