31 May 2013

Eschenbräu ○ 蘋果汁 ○ 柏林○ 德國







喺每個城市試唔同brewpub係指定動作,
估唔到今次呢間Eschenbräu
原來就係我至愛嘅蘋果汁品牌!!!
好簡單的一間brewpub,嘢食只供應flammkuchen(類似pizza),
可自備食物。

用上king of the hill(有blog友看過嗎?)風格嘅logo...
五月先有得飲嘅maibock...
一坐底,
見到D盒,
嘩嘩嘩嘩!
我至愛嘅蘋果汁呀!!

強調無加防腐劑、
無加水稀釋,
全天然蘋果汁!!!
立即叫杯Apfelschorle(蘋果汁+有汽水),
堅係至好味!!!!
講過好多次, 我覺得德國嘅蔬菜同肉都係無味嘅!!
所以我通常會買西班牙疏果、法國肉. ... 
除咗蘋果!
唔知幾時會再有機會飲,
所以滂沱大雨+無遮,
由荃灣去柴灣咁遠,
都要托5L返屋企!
有6種蘋果揀,
我唔知邊種打邊種,
淨係話要甜!
5L=€9
住喺慕尼黑時,
市雜間唔中有售,
但賣貴好多!

好方便,
附設nozzle,
打開盒就有得飲!

其實只係柏林5日,
即係一日起碼要飲1L!!



講開蘋果,
德國嘅蘋果
批又係好好味!
好多人知道Leysieffer出名朱古力同木輪蛋糕....
其實蘋果派都一流㗎!


No comments:

Post a Comment