6 May 2011

Tempur 旅行枕頭

尋日同新朋友相量一齊去旅行, 佢話佢有"怪癖", 會帶自己毛巾枕頭, 我話一d都唔怪喎! 因為我都會!
帶枕頭唔係因為怕污糟, 係我條頸有d事, 要瞓有neck support 嘅枕頭, 有d好嘅酒店有得揀, 但都係自己帶穩陣d, 瞓得好先有精力玩!
Tempur嘅枕頭超舒服, 喺香港已經用開, 有出旅行枕頭, 好方便....


"丹麥製造"..... 入面一定唔係垃圾!!!


只係大過一張A4紙少少... (打直用嘅, 唔同高度support條頸)


連埋一個專用袋, 防止變型, 都係"丹麥製造"嘅! 捲好只有半張A4紙, 唔阻地方!


旅行套裝仲可以連埋床墊! 啱晒腰骨有事嘅朋友, 有時酒店d床硬過石頭架嘛!!


呢張相來自官網, 想過買... 但太大舊, 唔啱我呢種背囊人!

原來朋友係帶屋企個大枕頭, 聽我講完, 佢又想買一個! 我屋企樓下賣€90, 上網一睇...只係€60! 朋友嫌貴, 咁我就提議用呢種都得啦....


起碼細個d呀嘛!!! 不過呢個都€20喎!!!!


我依家又帶Tempur去玩啦.... 下星期見! 週未快樂!

No comments:

Post a Comment