15 May 2011

意大利 oBrescia




其中一日我哋去附近嘅Brescia食lunch兼行吓, 由Desenzano坐火車到Brescia只需要15分鐘, 但就好似由山頂突然去咗鴨寮街咁!! 喺Desenzano每個人都全身名牌, 身光頸靚... 一上火車, 全車爆晒都係印度人, 大陸人同非洲人, 超臭..., 完全唔覺自己係意大利 ! 一落火車, 同十幾年前羅湖火車站一樣, 全個火車站外都企滿一堆堆非洲人同大陸人, 感覺一d都唔安全 ... 我急步行向市中心, 直至大概10分鐘後, 又突然變咗名店街... 安樂晒!
喺名店街轉來轉去, 就見到新舊大教堂, 右手面圓圓嘅羅馬式建築, 係11世紀起嘅舊Cathedral.... La Rotonda.



1825年起好嘅新教堂...






揾嘢食, 見其中一間pizza店嘅menu, 都係用Federico Fellini嘅戲名! 不過無幫襯... 去咗一間食海鮮嘅!



食飽周圍行, 見到羅馬時期Capitolium嘅遺跡....



之後上山到城堡...



無端端又有個火車頭...



每棵樹都有個大咕窿...



一堆雜草, 但仔細一望....



白仔小花原來咁靚架!!!









呢類城堡都係上嚟望吓風景....



上山落山都見呢2個偷花賊...



落山之後原本想去pub飲杯嘢先返Desenzano....



途中一名非洲男子跟住我哋, 跟到好貼, 我怒啤住佢, 佢先突然轉身向反方向走...... 嚇死我!



朋友仔話我諗多咗.... 但我覺得唔係囉!!! 我一路話我唔係亂講, 越講越嬲..... 朋友仔就突然指住一間舖頭, "布丁嗰盒有熱情果喎!"... 咁我就掛住買嘢收咗聲嘞!!!



呢招萬試萬靈, 次次我一想鬧佢, 佢就揾嘢比我買, 分散我注意力!

No comments:

Post a Comment