31 May 2011

美茵河 oAschaffenburg




Aschaffenburg又係一個無比旅遊書介紹嘅小鎮, 所以大家通常都無聽過! 其實同浪漫之路嘅Würzburg只隔半個鐘車程, 唔出名唔代表唔靚喎!!!
一個城堡+美茵河已經正到不得了!!



Schloss Johannisburg .... 1605年用沙岩建成



Schloss Johannisburg以前係大主教住嘅地方....



二戰時成個Aschaffenburg都炸到爛晒, 包括Schloss Johannisburg...



城堡入面係一個又一個畫展....



原來唔係我哋依家先興影食物相, 16XX年已經興架嘞!!



有多個唔同嘅展覽, 無端端有個用酒塞砌嘅羅馬...



實Q .... 笑死我! 我唔知佢係真實Q定展品, 但隔一陣就見到佢....



Christian Schad 嘅展覽, 令我對呢位德國畫家產生興趣, 呢幾日不斷上網睇佢d畫...






沿住城堡公園行, 又可以坐底飲杯酒, 欣賞美茵河....



有城堡, 當然有教堂啦....



仲有一個幾好行嘅靚公園, 唔行公園, shopping mall 就係隔離...



我覺得個渠蓋幾靚...



跑馬拉松...



有老人版"Swing Girls" 打氣!!!



呢間係城堡隔離嘅德國式嘅啤酒館Schlappe-seppel, 應該係最旺嘅地方, 呢張相雖然日光日白咁, 其實過咗9點架啦!!



呢張嗰天仲咁藍... 都11點幾lu...



第二朝星期六仲有市集....



我覺得如果大家去開法蘭克福或者Würzburg, 可以用半日到Aschaffenburg走走, 雖然無乜景點, 但地道d, 唔商業....

No comments:

Post a Comment