26 May 2015

尋找Jacques Demy



一直想到Nantes,
因為Jacques Demy。
     
Jacques Demy喺Nantes成長,
 亦喺Nantes拍了第一部電影Lola。

“ I discovered love
at the age of 16 in Nantes.
I also discovered the cinema here.
I have had great shocks here
 so that
I love this city
and
I’d like to film here ”
J.D.

Lola同A room in town都係喺Nantes取景,
 2套我都睇過好多次,
所以一到步,
每行到某啲位置,
好容易就認得某場戲,
作為影迷的開心到痴咗線!


第一套睇的Jacques Demy就係Lola,
Lola跳舞的cabaret令我印象好深。


睇戲係黑白的,
一開門見到原來全間都鋪滿瓷磚,
有啲去咗澳門嘅感覺!


1895年開的La Cigale就係戲中的cabaret
人家明明係餐廳,

但遊客似乎都當咗係免費景點咁,
不停入去影相之後即撇!
我有幫襯㗎!


2套電影都有喺Passage Pommeraye取景,
係第二個我想睇睇的場景。


A room in town ....

Lola ...



 A room in town中的示威場面,
就在cathedral旁的細街。




Jacques Demy成長的住址,
他爸爸的車房。



劇照是他太太拍關於佢的Jacquot de Nantes。



真係好感恩,
我呀朋友仔,
除了帶我環遊世界,
仲幫我完成我的影迷夢!
















( 劇照來自internet )

4 comments:

  1. Lola真係經典, A Room in Town 只睇過一次, 反而印像唔太深. 不過講到Anouk Aimée, 最鍾意都係Un homme et une femme.

    Agnes Varda啱啱攞啱康城終身成就奬呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agnes Varda我淨係知佢係JD老婆咋! 有無佢嘅戲戲你睇過?

      Delete
  2. 冇睇過戲都覺得呢度靚。

    ReplyDelete