11 May 2015

DUCKOMENTA



因為呢張海報到Palais des Beaux-Arts...


諗住先搵唐老鴨再睇其他collections,
買完飛…
尷尷尬尬地用我的單字法文問職員 :  
où est Donald duck? ( 哈!)
佢無表情地答我:partout!
心諗好彩我識呢個字!
但即係邊度呢?everywhere? 
明明眼見都係D雕塑,油畫… 
8婆你好嘢! 我自己搵!

咁就先睇D正經嘢啦!
睇下睇下… 


無端端…


哈哈哈哈哈哈!
笑死我!


德國藝術家interDuck將當今最出名的藝術品,
由達文西、到Monet、Picasso… 
通通變成A貨唐老鴨版!

唐老鴨混入係平常的展品當中... 






以為大家圍住什麼大師作品..



 其實…



笑!

仲會將真蹟同A貨擺埋一齊!


一路開心搵鴨,
 突然見到呢2個Rodin雕塑! 



我好好好鍾意Rodin的, 
開心開心!

interDuck網頁: 
 
 
 
 
 
 

3 comments:

  1. 哈!好正嘅展覽!尤其 room 1 第一張古埃及乾屍,真係好 duck!

    ReplyDelete
  2. 有好幾張, 我之前都買過 postcard

    ReplyDelete
  3. 我知德國有呢個展覽.原來係咁展出,又幾得意喎.

    ReplyDelete