2 August 2012

德國 o 童話大道 o 青蛙王子o Steinau

格林爸爸喺Steinau法院工作,

格林兄弟嘅童年就係Steinau渡過!
全個旅程都落大雨...

D相黑黑嘅.....



我以為因為落雨天,

所以全個town得我哋2個儍仔,

但見其他人嘅blog ,

無論咩日子,

個town都係無人嘅!

唔駛同人迫..... 我覺得又幾好喎!



同Schlüchtern一樣,

Steinau係超細嘅!

如果唔入博物館,

半個鐘就玩完...

但我覺得係值得到此一遊嘅!


小城同格林兄弟童年時期無變過!



由街名到店舖... 兩兄弟都無所不在!



居民都 "童話化" 自己嘅屋 .....




加上藍天白雲應該會好靚!

青蛙王子就係以Steinau做背景....



呢個係咩故事呢????




行去火車站沿途嘅雜草....



原來係藍莓嚟!!!!








以下係網上圖片


想講呢間係青蛙王子像隔離嘅旅館...

老闆係大好人!!!

係網上見過一女子唔夠錢住旅館,

老闆半價收留佢,

請佢食埋晚餐+甜品...

再包早餐!!!!!

老闆無包起我,

但當日我哋一到埗時係滂沱大雨,

一間舖頭都無開門,

博物館又未開....

老闆揸車途中見到我哋2個儍仔,

佢停車+落車,

問完我係咪日本妹之後就話 "come come",

見佢跑入呢間旅館...

我同朋友仔無跟佢呀!

佢再出嚟...

原來想比把姐同地圖我哋!!!!

我接咗地圖...

佢就請我哋入去坐,

詳細解釋有咩睇,

我哋多謝完想走...

佢叫我哋留底...

又問飲D咩...

朋友仔提議飲杯啤酒避雨啦!

呀老闆湛完嘢飲..

佢話佢走先...

叫我哋隨便留係度喎!

比錢佢,

佢話唔駛,

淨係想比我哋避雨... 就走咗嘞!!

當然我哋有放底錢啦!

小鎮就係有人情味....

No comments:

Post a Comment