1 August 2012

德國 o 童話大道 o Schlüchtern

Blog友問我有關童話大道 (Märchenstraße),

係有去過幾個地方, 但已經係1年前,

印象模糊...



童話大道係德國政府係85年,

將格林兄弟由出世、讀書加佢哋收集過民間傳說嘅town連成嘅路線。

由Hanau到Bremen,

600公里, 60幾個towns .... 要玩晒都幾難,
http://deutsche-maerchenstrasse.com/en/

好多地方係無火車到嘅, 我諗自駕遊或巴士團會好D !

如果由Frankfurt出發,

可以用Hessenticket去幾個童話town ,

即€31 / 5個人, 一日任搭嘅慢火車飛!

(好掛住呢d Hessenticket , Bayern ticket.... 英國d車費好貴呀!!! )



我哋由慕尼黑出發都好遠吓...

所以揾咗Schlüchtern做base!



Schlüchtern喺我plan咗去嘅Steinau同Alsfield嘅中間...

係童話大道其中一站,

但就應該只係因為順路!

因為一眼望晒!!!!!!



街頭到街尾.... 係咁大!!!!!


睇吓佢悶到!!!!!!!


我諗都幾多人嚟呢度做中途加油站,

因為酒店、酒吧加餐廳...

都出奇地多人!!!!

咁細個town都有間brew house ....



唯一娛樂嘅地方....

No comments:

Post a Comment