25 January 2011

Gasthausbrauerei




細細嘅Bamberg就有8間breweries : Brauerei Fässla, Brauerei Greifenklau, Brauerei Heller-Trum (Schlenkerla), Brauerei Kaiserdom, Keesmann Bräu, Klosterbräu, Mahrs Bräu and Brauerei Spezial .... 今次短短2日1夜我哋就去咗4間啦!
上一篇已經講咗Brauerei Heller-Trum (Schlenkerla), 其實其他pub都會有賣8間breweries嘅啤酒, 我就係Irish pub 又飲到smoked beer 啦!



Brauerei Fässla
一落火車行李都未放抵就去咗Brauerei Fässla食lunch...






Fässla kellerbier



呢度無smoked beer, 但有smoked ham... 好味!



每一家都係分幾間房, 要食嘢坐底就入房.....



要企係度飲 + 食煙就係走廊!



Mahrs Bräu
第二日係Mahrs Bräu 食lunch ...



我第一次見嗰火爐真係有火咋!! 呀waitress姐姐仲解我知d煙係後面條管上屋頂!!



叫咗"grandmother's duck" .... 好味! 但之後先發見原來有鵝胸叫.... 唔開心



都係kellerbier... 呢間嗰啤酒攞獎架!



上火車前去埋Brauerei Spezial ...



Rauchbier 即係smoked beer ....



除咗呢4間, 我哋仲去咗Irish pub 同另一間餐廳 2日好似做咗好多嘢咁!! 有好多間冬天無開, 朋友仔話夏天再去過喎!

**Kellerbier即係無加熱殺菌同淨化過嘅啤酒, 亦所以係好cloudy嘅!**

No comments:

Post a Comment