19 January 2011

痴線女人!!



又係時候講吓新一班德文班嘅怪人喇!
今次班入面有一個全班包括miss都怕咗佢嘅星加坡女人- Maggie Q! 我真心覺得佢係痴線嘅!
因為:
1. 坐佢隔離嘅法國同學Amancio, 發音大概係a-maan-宵... 佢讀極都讀唔到, 我讀... Amancio話啱, 佢就話無理由! 佢煩咗好耐, 一break又讀一次問啱唔啱, Amancio就唯有係咪都話啱佢先收聲! 之後佢就每一日一見到Amancio入班房就大叫一次佢嗰名, Amancio就每一日要求其答一次話佢啱!
2. Amancio 有日拎咗杯咖啡入班房, 佢問都無問, 攞起杯咖啡索咗2次, Amancio問 "why?" ... 佢就九唔搭八話依家星加坡d後生仔好鐘意飲咖啡, 但佢飲咖啡會瞓唔著... Amancio望一望我, 我用口型話 " crazy" !! 之後Amancio就掉咗杯咖啡, 行出班房避開佢!
3.意大利男同學Simone , 人哋介紹緊自己嗰名, 佢突然指住佢, 講: "you have a girl's name.. ha ha ha!" .... 全班呆晒!而老師立即好緊張話係男仔名, 唔好指住人!
4. Simone手臂上有個中文紋身- "意志" ... miss講緊嘢, 呀Maggie Q又突然大叫問呀simone知唔知嗰紋身點解, 人哋話知, 佢要人講一次比佢聽, simone話唔識英係乜, 佢就話佢應該紋d佢識嘅嘢, 仲話差少少你就係"gay", 無人明, 包括我都唔明, 佢就用國語同我講, 差一個字就係"同志" 喎! 之後自己大笑, 全班望住我, 我就擰擰頭, 好無耐!
5.其實班入面無人識英文嘅, 佢每次講嘢都無人明, 原本坐佢隔離喺一個15歲嘅土耳其男仔, 佢不斷同佢講嘢, 嚇到嗰男仔調位! 有日嗰男仔有個女人送佢返學, 佢又問個女人係邊個、幾多歲, 人哋聽唔明, 佢就寫:


嗰女人比佢嚇到走咗! 幅圖係佢想表示佢係亞洲人, 睇唔出鬼佬幾歲喎!
6. 都係唔識英文嘅意大利人Alberto, 因為坐得最近miss, 所以成日有咩都係佢讀, 今日呀Maggie Q: "Alberto , u always read read read huh!hahaha!" , 無人明, 佢繼續: " you... always .... read read read, all the time .... hahahaha" Alberto唔理佢行咗去食煙!
7.今日break嘅時候, 佢問我: " 點解你識講英文嘅? 香港人d英文講到一舊舊, 無人明架喎! 不過d國語仲差... 唔怪得D中國人歧視香港人啦... 哈哈!" 其實我想打佢, 我見miss入嚟, 就問miss "annoying"嘅德文係乜... 可惜佢get唔到! 繼續煩其他人!
8.日本男同學擔心居留要考德文試, 佢就話因為佢係大學生唔駛考! 我話唔係喎, 我嗰醫生係美國人, 人哋係醫生都要考, 你咩大學咁巴閉有得例外呢? 佢就話佢老公係一個識法律嘅人, 佢老公話係就係!!!德國政府無得叫佢離開!!
平時break我都係去個廁所就返位坐, 今日我都要避開佢, 發覺原來全班都企哂係班房外面, 我一行埋去, 佢哋就笑, 一致認為佢係INSANE 嘅!!!

No comments:

Post a Comment