18 October 2011

泰式青木瓜沙律

Blog友問青木瓜沙律點整, 好易啫...
材料...


豆角, 青木瓜, 花生(我用腰果), 車厘茄, 青檸, 指天椒, 蝦米, 蒜蓉, 魚露


做法:

1. 青木瓜刨絲,

2. 豆角, 花生, 指天椒, 蝦米... 用辨法扑爛...

我就放入保鮮袋, 用麵棍...




我個保鮮袋細, 要逐樣扑....
如果有呢個 ........... , 一次過中爛晒, 超easy!!!

爆開就ok, 唔駛太爛!!!


3. 將1+2撈勻, 加入蒜蓉,魚露,青檸汁, 同車厘茄

撈勻時將車厘茄嘅汁榨出 (我用手嘅)

茄汁會軟化木瓜絲... feel到軟晒就ok

最後加糖

我用椰糖, 無就沙糖都ok!



4. 食得!!!



所有嘢都係隨喜好落多落少, 好似我鍾意豆角, 就落多d....

No comments:

Post a Comment