Pandos - 住喺布魯塞爾
喺四周圍住吓, 旅行就係日常生活。
11 October 2010
Pierre Hermé
最鐘意食Pierre Hermé 嘅macaron 同蛋糕,
朋友寄嚟呢本厚厚嘅食譜....
原本好開心, 不過我唔叻整蛋糕....
加上呢本係台灣譯本,
有D材料要先譯返做廣東話 / 英文, 再譯德文!!!
我咁懶....
會唔會有心機試晒750個 recipes 呢?!!
5 October 2010
攰死
星期五晚送嚟嘅70枝啤酒,一個weekend之後只淨48枝!! 都話去唔到聖誕啦!!!
因為病咗, 星期五食壽司、打邊爐取消!
星期六、日book咗去
Dinkelsburg行christmas market 又取消!
以為會悶死, 星期六朝A小姐一個電話話要去我屋企hea ..... 開心晒!
即刻跑去韓國舖買 A小姐鍾意食嘅kimchi !!
韓國舖對面嘅戲院... 鍾意呢度d戲院仲有人手畫嘅poster!
blog友都話韓國蔴油好食... 終於有貨啦! 又買嚟試吓.....
呢包湯勁好味....
又係心理作用... d海
蜇未食都覺得會好味過大陸嗰d !
又大又甜嘅韓國梨...
€3/個 ... cheap cheap咁只係買咗一個!!
買咗好多嘢.... 冰天雪地要拓返屋企一d都唔易耶!! 病上加病.... 早知去
Dinkelsburg行christmas market 好過...
最後A小姐留到零晨2點....攰死我!
‹
›
Home
View web version